تخصصی ترین مرکز رتبه بندی در البرز

تخصصی ترین مرکز رتبه بندی در البرز

خدماتی که در مستر گرید به شما پیمانکاران و مشاوران محترم ارائه می گردد:

- انجام کلیه امور مربوط به اخذ رتبه و رتبه بندی شرکت

- ثبت نام و ثبت اطلاعات و اخذ گذرواژه ساجات

- استعلام شرکت های رتبه دار از سامانه ساجار

- تامین مهندس امتیاز آور و بررسی مدارک مهندسین

- بررسی مدارک جهت اخذ ارتقا رتبه شرکت

- ارتقا رتبه شرکت های پیمانکاری

جهت مشاوره تلفنی و حضوری تماس بگیرید.

09120578608

09129401483

اخذ رتبه اخذ رتبه بندی

اخذ رتبه مشاور

ارتقا رتبه و رتبه بندی

ساجار چیست؟

ساجات

اخذ رتبه شرکت در کرج

وکیل خانوادگی

وکیل خانوادگی

برای این عنوان که در سایت وکیل مهر انجام شده دو مفهوم قابل برداشت است که هر کدام را به اختصار در این مقاله توضیح میدهیم و در نهایت به بنوان بررسی مطلب اصلی میپردازیم. از دو مفاهیم اعلام شده در بالا اولی بدان معناست که شما موکل محترم به صورت خانوادگی یک وکیل داشته باشید و برای هر مشکل یا مسئله حقوقی خود و خانواده خود از ایشان مشاوره حقوقی بگیرید و سعی کنید با ایشان احساس راحتی داشته باشید تا در مسائل خصوصی شما بهتر و منطقی تر عمل کند. البته داشتن یک وکیل پایه یک دادگستری یا یک وکیل خانوادگی برای هر شخصی یک امر ضروریست. 

در معنای دوم وکیل خانوادگی به یک وکیل خبره یا وکیل پایه یک گفته میشود که در بیشتر مسائل از جمله موارد ذیل تخصص و تبحر خاصی داشته باشد که به صورت کلی یا جزئی وکالت شما را قبول کند که در دفتر وکالت در کرج بسیار دیده می شود. حال اگر بخواهیم از لیست وکلای کرج شخصی را برگزینیم کهوکیل مجرب زن یا وکیل خوب در کرج باشد بیشتر به موارد زیر دقت نمایید.

وکیل دعاوی خانوادگی در کرج
وکیل نفقه
وکیل مهریه
وکیل طلاق
وکیل حضانت
وکیل طلاق توافقی در کرج
وکیل طلاق از طرف زوج
وکیل طلاق از طرف زوجه
وکیل طلاق خلع و مبارات
وکیل به اجرا گذاشتن مهریه

وکیل ، جستجوی وکیل ، موسسه حقوقی ، وکلا ، کانون وکلای البرز ، استخدام وکیل ، سایت وکیل ، وکیل پایه یک ، وکیل خانواده ، دفتر وکالت ، وکیل طلاق ، وکیل حقوقی ، سایت وکلا ، وکیل زن ، وکیل طلاق توافقی ، وکیل رایگان ، وکیل ملکی ، وکیل دادگستری تهران ، وکیل  کرج ، وکیل برای طلاق ، وکیل پایه 1 ، وکیل کیفری ، وکیل خانم ، وکیل چک ، موسسه وکالت ، بهترین وکیل ، وکیل ملک ، وکیل پایه دو ، دفتر وکیل ، تلفن وکیل ، وکیل ارزان ، 

طراحی سایت

طراحی سایت

مجموعه هما وب در نظر دارد خدمات مربوط به طراحی سایت را در زمینه ها و موارد ذکر شده در ذیل این متن را برای متقاضیان ارائه دهد. شما میتوانید در موارد پایین هرکدام را که نیاز دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام کنید تا در اسرع وقت در خصوص نحوه انجام درخواستهای شما و هزینه ها و قیمت و پشتیبانی و چگونگی شروع و ادامه کار با شما تماس بگیرند. البته اینها گوشه ای از فعالیت و خدماتی است که در هماوب به شما عزیزان ارائه می شود.

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت در کرج

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت کرج

طراحی سایت خبری

سایت فروشگاهی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت سفارشی

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت مدرن

طراحی سایت اینترنتی

طراحی سایت مهندسی

طراحی سایت مدرسه

طراحی سایت وکیل

طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت بیمارستان

طراحی سایت فست فود

طراحی سایت رستوران

طراحی سایت جدید

طراحی سایت تبلیغاتی

طراحی سایت شرکت

طراحی سایت بازرگانی

نمایندگی طراحی سایت

و .....

گستره خدماتی که هماوب به کاربران اینترنت دارد به شکلی باور نکردنی به کسب و کارتان کمک می کند. شما دیگر با مشکلاتی نظیر یافتن مشتریان جدید حفظ مشتری قبلی مدیریت آنها، معرفی کالا ها و یا خدمات خود، و آدرسی که تا نخواهید تغییر نمیکند همانطور که شعار خیلی از ارائه دهندگان سرویس های ثبت دامین و دامنه است. آدرس سایت تغییری نخواهد کرد مگر اینکه شما بخواهید. پس با قدرت تمام تلاشی در جهت بهبود تبلیغات و مدیریت هزینه های تبلیغاتی باشد که در خیلی موارد هزینه های مصرفی در جای درستش خرج نمی شود.

همانطور که قبلا به اطلاع شما کاربران و مشتریان رسانده ایم هماوب رسالتی را در خصوص طراحی سایت همگانی شروع کرده است که تا رسیدن به نتیجه ای مطلوب تلاش خود را ادامه می دهد. البته اعلام مزایای داشتن یک آدرس در فضای مجازی برای همگان واضح و روشن است و شاید نیازی به گفتن این حرف نباشد که شما با داشتن یک وبسایت ، یک شعبه از شرکت کسب و کار مغازه و حرفه خود را در فضای مجازی و اینترنت دارید و می توانید خود را به همه معرفی کنید و 24 ساعته تبلیغ کنید حتی زمانی که حضور فیزیکی ندارید.

طراحی سایت ارزان در کرج با روزی 1000 تومان سایت خود را راه اندازی کنید. باور کنید فقط 1000 تومان. همین الان امتحان کنید و با ما تماس بگیرید.

70 33 20 32 –026

خط تماس با هماوب

09120570475

وکیل کیفری در کرج

وکیل کیفری در کرج

خدمت همشهریان عزیز کرجی و البته استان البرز اعلام کنیم که مجموعه ما با داشتن وکلای پایه یک و حضور وکلای خبره در دفتر وکالت مجموعه ما شما عزیزان میتوانید از این پس امور حقوقی و کیفری خود را به وکلای ما بسپارید. این نکته قابل ذکر است که از ابتدا تا انتهای کار شما با وکیل متخصص همان کار در ارتباط هستید و همه مشاوره ها و امضای وکالتنامه وکیل و ... در دفتر وکالت انجام می شود و وکیل خوب برای کار شما در نظر گرفته می شود. برای استفاده از خدمات ذیل در زمینه وکلای کیفری از عبارات ذیل استفاده نمایید.

وکیل کیفری

وکیل کیفری در کرج

وکیل کیفری خوب

وکیل دعاوی ملکی بانکی خانواده حقوقی وصول مطالبات چک سفته

وکیل در دعاوی کیفری

وکیل دیه 

شماره وکیل کیفری در کرج

وکیل جرایم پزشکی 

وکیل جرایم رایانه ای

برای تنظیم وقت مشاوره با وکیل با شماره های ذیل تماس بگیرید.

09129401481   --- 09129401482

وکیل کیفری ، وکیل کیفری در تهران ، وکیل کیفری در شهریار ، وکیل کیفری در ملارد ، وکیل کیفری در کرج ، وکیل کیفری خوب ، وکیل دعاوی ملکی بانکی خانواده حقوقی وصول مطالبات چک سفته ، وکیل در دعاوی کیفری ، وکیل دیه ، شماره وکیل کیفری در کرج ،وکیل جرایم پزشکی ، وکیل جرایم رایانه ای ف شماره موبایل وکیل وکیل کرج, وکیل در کرج, وکیل خوب در کرج, بهترین وکیل کرج, وکیل خانواده در کرج, معرفی وکیل در کرج, وکیل کیفری در کرج, وکیل املاک در کرج, وکیل باتجربه در کرج, تلفن وکیل در کرج, وکیل حقوقی در کرج, وکیل با سابقه در کرج, وکیل خانم در کرج, وکیل البرز, وکیل زن در کرج, وکیل مجرب زن, وکیل طلاق در کرج, وکیل خانم در کرج, وکیل آقا در کرج, بهترین وکیل در کرج, جستجوی وکیل در کرج, استخدام وکیل در کرج

 

اخذ گرید اخذ رتبه

    اخذ گرید اخذ رتبه

    اخذ رتبه یا اخذ گرید یکی از تخصصی ترین امور انجام شده در ثبت شرکت مهرآوید است. برای افرادی که اطلاعات دقیقی در این زمینه ندارند ابتدا لازم است توضیحاتی مختصر بدهیم و آن این است که اخذ رتبه یا گرید و رتبه بندی مهندسین مشاور یا رتبه بندی پیمانکاری و اخذ گرید کلا چیست؟ هدف از رتبه بندی شرکتهای پیمانکار و مشاور یک نوع ارزش گذاری و نشانگر و بیانگر توان کار آن شرکت است. همانطور که شما پیمانکاران عزیز میدانید داشتن گواهی صلاحیت ، مرحله اول از فرآیند احراز صلاحیت شرکتهای پیمانکار متقاضی حضور در مناقصات دولتی و گرفتن پروژه‌های بزرگ دولتی می‌باشد که ثابت می کند آن شرکت نوان علمی و عملی بابت اجرای آن کار را دارد.

    اخذ رتبه و رتبه بندی

    فرآیند بررسی مدارک و مراحلثبت نام و اخذ رتبه در سامانه ساجات با وجود سادگی در بیان دارای پیچیدگی خاصی می باشد که سعی میکنیم این فرآیند ها را به گونه ای ساده بیان نماییم تا در صورت تمایل شما عزیزان اقدام به اخذ رتبه برای شرکت خود نمایید.سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که متصدی صدور گواهینامه های گرید می باشد شرکت ها را به دو دسته شرکتهای مشاور و شرکتهای پیمانکار تقسیم کرده است. عنوان رتبه های برای شرکت های پیمانکاری شامل  ۵ و ۴ و ۳ و ۲ و ۱ می باشند که عدد۱ بالاترین وعدد ۵ کمترین ترین رتبه و اعتبار را دارند. این رتبه بندی برای شرکت مشاور رتبه ۳ و ۲ و ۱ می باشد که ۳ کمترین و ۱ بالاتربن رتبه میباشد. تاریخ انقضای گواهینامه ها 4 ساله می باشد و برای هر رشته 4 کار مجاز هستید که با گرید انجام بدید.

    ملاک های ارزیابی اخذ رتبه یا ارتقا رتبه و گرید

    برای اخذ گرید یا رتبه 5 پنج ملاک ارزیابی شرکت های پیمانکاری، تعداد نیروی فنی و مهندسی و سابقه های بیمه ای آنها هستند که در هیئت مدیره آن شرکت دارای سمت هستند. که برای اخذ گرید تک رشته یک مهندس با سابقه 7 سال از شرکتهای گرید دار و برای گرید یا رتبه های دو رشته ای دو مهندس سه سال سابقه نیاز است. این سوابق می باید به صورت مداوم و بدون وقفه باشد تا قابل بررسی و بارگذاری در در سامانه ساجات باشند. اگر شرکت دارای چنین شرایطی نباشد باید به فکر تامین مهندس باشد.

    جهت ارتقاء رتبه و گرید شرکت های پیمانکاری از ۵ به مقاطع و گرید های بالاتر یعنی 4 یا 3 ارزش ریالی پروژه هایی که توسط شرکت طی پانزده سال اخیر انجام شده و نیروهای فنی و امتیاز آور شرکت ارزیابی می شود، اگر شرکت امتیاز های مورد نیاز را کسب کرد می تواند رتبه یا رتبه های بالاتر را کسب کند. شرایط ، مراحل و مدارک لازم جهت اخذ رتبه یا رتبه های ۵ پیمانکاری در قسمت گرید وجود دارد.

    مدارک اخذ رتبه ۵ پیمانکاری

    1- کل مدارک ثبت شرکت که می باید در کاغذ A4 و یک رو باشد.

    2- قید عبارت (کپی برابر اصل است) بر روی تمامی مدارکی کپی شده که به امضای شخصی که صاحب حق امضا مجاز در شرکت است رسیده باشد و ممهور به مهر شرکت باشد.

    3-برای افراد امتیاز آور گواهی کار با قید تاریخ شروع به کار، خاتمه، عنوان شغلی و زمینه کاری وی که در سربرگ رسمی شرکت باشد.

    4- کلیه روزنامه های رسمی تاسیس و تغییرات شرکت از تاریخ تاسیس تا بحال.

     5- اوراق آخرین اظهارنامه مالیاتی با تائید ممیز مالیاتی و فرم ۷۶ روکش اظهارنامه مالیاتی برای گرید  پایه ۴ و بالاتر

    و صورت های مالی حسابرسی شده با مهر حسابدار رسمی برای پایه ۴ و بالاتر

    6- گواهینامه رتبه بندی قبلی شرکت (در صورت موجود)  و مدارک اعضای هیات مدیره در رتبه قبلی.

    7- کد اقتصادی ، شناسه ملی و کد پستی آخرین آدرس شرکت

    8- صفحه اول شناسنامه ، صفحه توضیحات شناسنامه اعضای هیات مدیره

    9- پشت و رو کارت ملیاعضای هیات مدیره

    10- کارت پایان خدمت و یا معافیت خدمت پشت و رواعضای هیات مدیره

    11- یک قطعه عکس ۴*۳اعضای هیات مدیره

    12-  نمونه امضا به صورت واضح صاخبان حق امضای مجاز در شرکت

    13- مدرک تحصیلی مهندسین امتیاز آور

    14-  تائیدیه لیست بیمه تامین اجتماعی از سایت سوابق بیمه

    تماس با کارشناسان موسسه:

    09129401481 --- 02634207157 --- 09129401482

    اخذ گرید ، اخذ رتبه ، اخذ گرید 5 ، اخذ گرید پنج ، اخذ رتبه 5 ، اخذ رتبه پنج ، اخذ گرید پیمانکاری ، اخذ رتبه پیمانکاری ، ثبت شرکت ، ثبت شرکتها ، ثبت شرکت ها ، اخذ گرید در کرج ، ثبت شرکت در کرج، هزینه ثبت شرکت،