اخذ رتبه مشاور

اخذ رتبه مشاور

همانطور که در یکی از مقالات در خصوص رشته ها و رتبه بندی های شرکتها نوشته بودیم در این مقاله میخواهیم رتبه بندی شرکت های مشاور و نحوه اخذ آنرا برای شما توضیح دهیم.
قبلا گفته بودیم که انواع رتبه بندی شرکت ها به ۶ قسمت ذیل دسته بندی می شود.
رتبه بندی شرکت های مشاور
رتبه بندی شرکت های انفورماتیک
رتبه بندی شرکت های طرح و ساخت صنعتی
رتبه بندی شرکت های طرح و ساخت غیر صنعتی
رتبه بندی شرکتهای مدیریت طرح
با اخذ رتبه مشاور شما مدرکی در دست دارید که بر اساس مقررات آیین نامه تشخیص صلاحیت مشاوران، به منظور اعلام صلاحیت مشاور شما از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی جهت صلاحیت درارائه خدمات مشاور صادر می گردد. در مجموع چه در پیمانکاران چه در مشاوران اخذ رتبه بندی در رتبه های پایین یعنی 5 پیمانکاری یا 3 مشاور بر اساس میزان توانایی شرکت ها و طبق سوابق افراد امتیازآور، توان مالی، تجربه ی کاری و ارائه بیمه مستند از سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اتمام یا صحت اجرای قرارداد محاسبه میگردد. البته یکی از تفاوت های رتبه مشاور با پیمانکار این است که در رتبه بندی شرکت های مشاور امکانات فنی و نرم افزاری آن شرکت ها علاوه بر موارد فوق الذکر نیز مورد ارزیابی قرار گرفته میشود. سایت ساجات متولی رتبه بندی شرکت های مهندسی مشاور در سه پایه رتبه بندی از سه 3 تا یک 1 میباشد.
دقت فرمایید شرایط عمومی تعیین صلاحیت و اخذ رتبه مشاور موارد ذیل میباشد:
-شرکت در اداره ثبت شرکت های محل مورد تقاضا به ثبت رسیده باشد.
-کد اقتصادی شرکت از اداره مالیاتی حوزه ثبتی اخذ شده باشد.
-شرکت واجد شرایط و امتیازات لازم برای تعیین صلاحیت در رتبه مورد نظر طبق ضوابط و دستورالعمل های لازم باشد.
-شرکت یا صاحبان شرکت محدودیت، محرومیت یا ممنوعیتی برای اخذ گرید مربوطه نداشته باشد.
-موضوع فعالیت شرکت با رشته مورد تقاضا نباید مغایرت داشته باشد.
-مدیران شرکت کارمند دولت نباشند.
-سابقه کار قابل ارائه و مستند بیمه تامین اجتماعی و مفید و مرتبط مدیر عامل و اعضای هیات مدیره موظف بر اساس آیین نامه ساجات ضروری است.
-دقت شود که امتیازات مدرک تحصیلی هیات مدیره و پرسنل فنی امتیازآور فقط در یک شرکت پیمانکاری یا مشاوره یا طرح ساخت محاسبه خواهد شد.
-دو سوم اعضای هیات مدیره دارای مدرک کارشناسی که رشته تحصیلی آنها طبق جدول آیین نامه زمینه یا مرتبط و غیرمرتبط باشد.
شرایط اختصاصی اخذ رتبه مهندسین مشاور:
1-نیروی یا نیروهای فنی و مهندسی با رزومه کاری معتبر
2-امکانات فنی و نرم افزاری موجود و مورد استفاده شده در شرکت های مشاور
3-تراز مالی تایید شده شرکت مشاور با ارائه گواهی مالیاتی
4-ارائه ی رضایت نامه کتبی از کارفرمایان پروژه های انجام شده
نیروی انسانی متخصص موجود در شرکت مشاور، ساختار درست مدیریتی شرکت مشاور، امکانات پشتیبانی و تجهیزات فنی و نرم افزاری موجود در شرکت از عوامل موثر در تشخیص صلاحیت برای پایه سه مشاور هستند. برای آگاهی بیشتر از نحوه چگونگی اخذ یا ارتقا رتبه مشاور در استان البرز شما می توانید با مجموعه مستر گرید تماس داشته باشید تا صفر تا صد کار را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.
تنها مجموعه اخذ رتبه مشاور در استان البرز
تماس بگیرید:
09120578608
09129401483

شماره وکیل در کرج

شماره وکیل در کرج

شماره دفتر وکالت در کرج

هر شخصی که مشکل حقوقی برایش پیش می آید در ابتدای کار سر در گم می شود و در همچنین مواقعی هر شخصی که اطراف شماست حرفی می زند و در حقیقت می توان گفت گمراهتان می کنند. در ابتدا امکان دارد که در جستجوی دفتر وکالت در کرج باشید که می توان  گفت با یافتن یک وکیل در کرج شاید خودتان به مرحله ای برسید که انتخاب کنید یا وی را کنار بگذارید. مشاوره حقوقی می تواند در کلیه امور حقوقی شما را کمک نماید. در سراسر استان البرز دفاتر وکالت زیادی وجود دارد که در هر دفتری تعدادی وکیل با تخصص های متفاوت وجود دارد که بسته به نوع درخواست شما می تواند مشاوره های خاصی به شما ارائه دهند. به شما موکلین گررامی توصیه می گردد تا حد امکان ابتدا مشاوره حضوری داشته باشید پس از آن وکیل خود را انتخاب نموده و قرارداد وکالت را در دفتر وکالت در کرج منعقد نمایید.

بهترین وکیل در کرج

خواسته یا ناخواسته، عمدی یا سهوی، خیلی از افراد که در ابتدای کار حقوقی که به مشکلی برخورد می کنند به دنبال بهترین راه حل مشکل هستند. حال در زمینه دعاوی حقوقی کیفری و جزایی یا ... همه موکلین به دنبال بهترین وکیل در کرج هستند که شاید منطقی هم باشد  چون شما اگر در استان البرز یا شهر کرج ساکن هستید باید به دنبال وکیل در کرج باشید تا اینکه به دنبال شخصی باشید که در تهران یا شهر دیگر است. البته باید به این قضیه آگاهی داشته باشید که داشتن اطلاعات کافی درباره مشکل خود و نحوه تفهیم و ارائه توضیحات به وکیل در روند اجرایی پرونده تسریع دارد و حتی می شود گفت که حیاتی می باشد و اگر توضیحات و دفاعیات شما غلط باشد بهترین وکیل در کرج که  سهل است، برترین وکلای البرز نیز نمی توانند مسئله شما را حل نمایند. بهتر است بدانید در دفتر حقوقی مهر همه این ابعاد قضیه را پیگیری و تشریح می گردد که شما در استخدام وکیل خود درست عمل نمایید.

وکیل پایه یک در کرج

پیشنهاد می شود قبل از جستجوی وکیل در کرج نخست وجه تمایز وکیل پایه یک در کرج و وکیل پایه دو را بدانید. وکیل پایه یک در کرج می  تواند در کلیه محاکم کیفری، حقوقی، جزایی، خانواده، دادگاه انقلاب، ملکی، دیوان عالی کشور و ... بدون هیچ محدودیتی حضور یابد. و حال آنکه وکیل اگر پایه دو باشد فقط حق حضوردر محاکم کیفری را دارد و همچنین در محاکمی که حقوقی باشد باید ارزش پرونده کمتر از پنجاه میلیون تومان باشد و در خواسته های غیر مالی در دعاوی اختلافات در اصل طلاق، اصل نکاح، و نظیر آن می‌تواند حضور داشته باشد. با توجه به توضیحات فوق الذکر شما به عنوان موکل به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که وکیل پایه یک در کرج را انتخاب نمایید. هر چند احتمال دارد هزینه حق الوکاله یک وکیل پایه 11 بیش از آن چیزی باشد که دیگر وکلا مطالبه می کنند اما توصیه می کنیم برای این گونه هزینه ها کار حقوقی خود را با مشکل مواجه نکنید. برای دست یافتن به موفقیت با بهترین وکیل کرج که لیست آنها در مجموعه موسسه حقوقی مهرآوید موجود می باشد با موسسه تماس حاصل فرمایید. با دقت انتخاب کنید و نتیجه را درست دریافت نمایید.

راه های ارتباط با ما:

لیست وکلای مهر

شماره موبایل وکیل در کرج

شماره تلفن وکیل

تعیین وقت مشاوره حضوری

ارتباط از طریق تلگرام با وکیل

وب سایت وکیل در کرج

درخواست مشاوره با وکیل

ارتباط آنلاین با وکلا

 موبایل:     09129401482    -    09129401481 

وکیل ، جستجوی وکیل ، موسسه حقوقی ، وکلا ، کانون وکلای البرز ، استخدام وکیل ، سایت وکیل ، وکیل پایه یک ، وکیل خانواده ، دفتر وکالت در کرج، وکیل طلاق ، وکیل حقوقی ، سایت وکلا ، وکیل زن ، وکیل طلاق توافقی ، وکیل رایگان ، وکیل ملکی ، وکیل دادگستری تهران ، وکیل  کرج ، وکیل برای طلاق ، وکیل پایه 1 ، وکیل کیفری ، وکیل خانم ، وکیل چک ، موسسه وکالت ، بهترین وکیل ، وکیل ملک ، وکیل پایه دو ، دفتر وکیل ، تلفن وکیل ، وکیل ارزان ،

ثبت اطلاعات در ساجات

ثبت اطلاعات در ساجات

سامانه ساجات در اصل مخفف سامانه جامع هوشمند تشخیص صلاحیت عوامل نظام فنی و اجرائی می باشد. در ابتدا امر به چگونگی روند ثبت نام در سامانه ساجات می پردازیم و توضیح خواهیم داد که این سایت چرا و چگونه به وجود آمده است.لازم به ذکر است که متقاضیان اخذ رتبه پس از مطالعه آیین نامه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بایستی با توجه به شرایط اخذ رتبه بندی شرکت خود اقدام به درخواست پایه و رشته مورد نظر خود را نماید.

نخست مدارک الصاقی ذکر شده در سایت ساجات و نیز مدارک مورد درخواست را تهیه نموده و در راسا یا با کمک مستر گرید مستر رتبه در سایت ساجات اقدام به ثبت نام نمایید. مرحله مذکور شامل ۲ بخش ، ثبت نام اولیه و ثبت نام مرحله دوم ، می باشد. در مرحله اول شناسه و گذر واژه اول دریافت می گردد و پس از ثبت نام اولیه یا همان ورود اطلاعات اولیه شرکت پیمانکاری انجام خواهد شد و در مرحله بعدی پس از اخذ تاییدیه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، و دریافت شناسه و گذر واژه دومی ، کلیه اطلاعات شرکت با توجه به پایه (ها) و رشته(ها) درخواستی در سایت درج و بارگذاری خواهد شد. پس از طی این مراحل که باید به درستی و بدون نقص انجام خواهد شد، پرونده جهت بررسی تخصصی مدارک به سازمان مدیریت و برنامه ریزی هر استان ارسال میشود.

در ساجات پس از بررسی پرونده شرکت که ممکن است طی چند مرحله عودت یا اصلاح یا تغییرمدارک انجام میپذیرد تأیید خواهد شد وپس از آن مدارک به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارسال شده مدارک مربوطه به شکل فیزیکی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، جهت صدور گواهی صلاحیت پیمانکاری دریافت می شود. برخی موارد را پس از دریافت رتبه بندی شرکت باید رعایت نمود که تعدادی از آنها را به شما اعلام می نماییم. بطور مثال در زمان تغییرات در شرکت ، پس از ثبت تغییرات در اداره ثبت شرکتها، از جمله تغییرات تغییر نام، آدرس دفتر مرکزی شرکت، تغییرات هیات مدیره، دارندگان حق امضای مجاز و … روزنامه رسمی تغییرات را در سامانه ساجات ثبت نمود.

برای ثبت نام در مرحله اول سامانه ساجات

نیاز به اطلاعات پایه شرکت می باشد که شامل: مدارک مدیر عامل ، مشخصات و مدارک ثبتی شرکت ، کد اقتصادی 12 رقمی، آدرس و شماره تماس دفتر مرکزی شرکت و صفحه اول اساسنامه میباشند. البته توصیه مستر گرید به شما این است که نگران ثبت نام در ساجات برای اخذ رتبه شرکت خود نباشید تکمیل مدارک ثبت نامی ارتقا رتبه و تمدید رتبه بندی شرکتها به صورت تخصصی در کمترین زمان ممکن و مقرون به صرفه دارای سابقه درخشان و مهارت کافی در رفع نواقص ثبت نام را از مستر گرید بخواهید.

تماس بگیرید:

09120578608

09129401483

02634207157

خط مستقیم تلگرام 09120578608

ثبت برند لوازم خانگی

ثبت برند لوازم خانگی

با توجه به رشدی که در صنعت لوازم خانگی در ایران وجود داشته برند های زیادی در این صنف به ثبت نرسیده است. یکی از اهداف بلند مدت دولتمردان این است که ایرانی کالای ساخت کشور خود را با برند خود استفاده کند. یعنی ایرانی بخواهد کالایی با برند و علامت تجاری و برند ایرانی استفاده کند انتخاب های محدودی وجود دارد. ثبت برند هود یا ثبت برند اجاق گاز و ثبت برند لوازم خانگی میتواند چرخه اقتصادی کشور را رونق بخشد که از کالاهای پر مصرف و مورد نیاز هر خانه و آشپزخانه بشمار می رود و خواهد توانست بازار خوبی را برای تولید کنندگان و بازرگانان ایجاد نماید.

پس از مدتی تعداد کثیری از بازرگانانی که در یک حوزه فعالیت می کنند و توانایی فروش و مدیریت کسب و کار خود را به دست می آورند ایده های به ذهنشان ورود می کند که در خیلی موارد میتوان ایده ها را قوی تر کرد آنها را تجاری سازی کرد.

 تولید کنندگان و بازرگانان کالای ایرانی با داشتن پتانسیل ها و توانایی ها و ابزار در دسترسشان در این صنعت می تواند ثبت ثبت برند لوازم خانگی را با نام دلخواه خود در اداره ثبت برند و علامت تجاری را انجام دهند که به صورت ملی اسم خود را ثبت نمایند . تقاضای زیادی از طرف فروشندگان و تولیدکنندگان هود سینک و اجاق گاز برای ثبت برندشان صورت می گیرد. حتی پس از ثبت برند علامت تجاری می توانید ثبت طرح صنعتی خود که محصول نهایی شان است را انجام دهند تا هیچکس نتواند از طرح آن استفاده نماید.

یکی از تخصص های کارشناسان ما در مجموعه مهرآوید پیشنهاد اسم برند ثبت برند و برندسازی در لوازم خانگی و مخصوصا ثبت برند اجاق گاز هود و سینک است که تا به امروز دهها برند در این زمینه ثبت نموده است. اگر تولید کننده یا فروشنده هود اجاق گاز سینک هستید تعلل نکنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید و استارت کار خود را انجام دهید.

ثبت برند لوازم خانگی، ثبت برند هود ، ثبت برند سینک ، ثبت برند اجاق گاز ، ثبت علامت تجاری ، ثبت طرح صنعتی ، ثبت برند ، مراحل ثبت برند ، ثبت شرکت ، هزینه ثبت شرکت ، هزینه ثبت برند

 

شماره های تماس با مجموعه حقوقی و ثبتی

09129401483--09129401481


برای استفاده از خدمات کلیک کنید!

ثبت شرکت

ثبت شرکت در تهران

ثبت برند در تهران

ثبت برند

ثبت شرکت در کرج

هزینه ثبت شرکت

 

وکیل در شهریار

وکیل در شهریار

آیا شما همشهری گرامی با مسئله ای حقوقی یا کیفری خانواده ملکی چک وصول مطالبات مواجه شده اید که حل آن برایتان مشکل است؟

آیا در حال حاضر به مشاوره حقوقی با وکیل نیاز فوری دارید؟

آیا مشکل شما حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ملکی ، چک یا مواردی مشابه است؟

آیا وکیل نیاز  دارید؟

به عبارات ذیل دقت نمایید حتما مشکل شما به یک مورد از لیست زیر مرتبط است:

- وکیل ملکی 

- وکیل دعاوی کیفری جزایی 

- وکیل خانواده در اندیشه, وکیل طلاق 

- وکیل امور قراردادها ، وکیل قرارداد

- وکیل ثبت احوال 

- وکیل انحصار وراثت 

- وکیل وصول مطالبات در اندیشه, وکیل چک

- معرفی خدمات امور اداری دولتی و مشاوره های تخصصی توسط وکیل

 

تلفن :    02634207157  

تلفن همراه :  09129401482    09129401483

دیگر خدمات موسسه مهرآوید در شهریار

وکیل در  شهریار، وکیل دعاوی کیفری جزایی در شهریار، وکیل در شهریار، خدمات حقوقی موسسه تمدن، وکیل ملکی در شهریار، وکیل رایگان در شهریار، وکیل زن در شهریار، استخدام وکیل در شهریار، وکیل در شهریار، آدرس و تلفن موسسه حقوقی تمدن | شماره تلفن وکیل در شهریار، وکیل خوب در شهریار، بهترین وکیل در شهریار، مطالبه مهریه بعد از طلاق، مراحل طلاق توافقی، طلاق از طرف زن در شهریار، هزینه وکیل برای طلاق توافقی در شهریار، استخدام مشاوره حقوقی در شهریار، مشاوره حقوقی رایگان در شهریار، مشاوره حقوقی تلفنی در شهریار، طلاق از طرف مرد و زن در شهریار، نوشتن دادخواست ( تنظیم شکایت نامه )، حوزه خدمات حقوقی موسسه تمدن، دانلود فرم دادخواست های حقوقی، موسسه های حقوقی در شهریار، وکیل برای چک برگشتی در شهریار، وکیل دیه در شهریار، اسامی وکیل های شهریار، بهترین وکیل های شهریار، وکیل برای طلاق در شهریار، وکیل دادگستری شهریار، دفتر وکالت شهریار، وکالت در شهریار، قانون آیین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب ـ در امور مدنی، وکیل طلاق توافقی شهریار، وکیل های شهریار، وکیل البرز، دفتر وکالت در شهریار، وکیل مهاجرت در شهریار، حقوق زنان بعد از طلاق، تعهد به فعل ثالث، وکیل شهریار، وکیل دعاوی خانواده در شهریار، وکیل پایه یک دادگستری در شهریار، وکیل درجه یک در شهریار، وکیل مجرب در شهریار، وکیل حقوقی در شهریار، وکیل پایه یک در شهریار، وکیل با سابقه در شهریار، لیست وکلای شهریار، شماره وکیل در شهریار، دادگستری شهریار و ادارات تابعه، وکیل ارزان قیمت در شهریار، جستجوی وکیل در شهریار، آیین نامه اجرایی قانون حمایت خانواده، معرفی موسسه حقوقی تمدن | وکیل در شهریار، معرفی خدمات امور اداری دولتی، وکیل وصول مطالبات در شهریار, وکیل چک در شهریار، وکیل انحصار وراثت در شهریار، وکیل ثبت احوال در شهریار، وکیل خانواده در شهریار، وکیل امور قراردادها ، وکیل قرارداد، وکیل خانواده در شهریار, وکیل طلاق در شهریار