ثبت برند لوازم خانگی

ثبت برند لوازم خانگی

با توجه به رشدی که در صنعت لوازم خانگی در ایران وجود داشته برند های زیادی در این صنف به ثبت نرسیده است. یکی از اهداف بلند مدت دولتمردان این است که ایرانی کالای ساخت کشور خود را با برند خود استفاده کند. یعنی ایرانی بخواهد کالایی با برند و علامت تجاری و برند ایرانی استفاده کند انتخاب های محدودی وجود دارد. ثبت برند هود یا ثبت برند اجاق گاز و ثبت برند لوازم خانگی میتواند چرخه اقتصادی کشور را رونق بخشد که از کالاهای پر مصرف و مورد نیاز هر خانه و آشپزخانه بشمار می رود و خواهد توانست بازار خوبی را برای تولید کنندگان و بازرگانان ایجاد نماید.

پس از مدتی تعداد کثیری از بازرگانانی که در یک حوزه فعالیت می کنند و توانایی فروش و مدیریت کسب و کار خود را به دست می آورند ایده های به ذهنشان ورود می کند که در خیلی موارد میتوان ایده ها را قوی تر کرد آنها را تجاری سازی کرد.

 تولید کنندگان و بازرگانان کالای ایرانی با داشتن پتانسیل ها و توانایی ها و ابزار در دسترسشان در این صنعت می تواند ثبت ثبت برند لوازم خانگی را با نام دلخواه خود در اداره ثبت برند و علامت تجاری را انجام دهند که به صورت ملی اسم خود را ثبت نمایند . تقاضای زیادی از طرف فروشندگان و تولیدکنندگان هود سینک و اجاق گاز برای ثبت برندشان صورت می گیرد. حتی پس از ثبت برند علامت تجاری می توانید ثبت طرح صنعتی خود که محصول نهایی شان است را انجام دهند تا هیچکس نتواند از طرح آن استفاده نماید.

یکی از تخصص های کارشناسان ما در مجموعه مهرآوید پیشنهاد اسم برند ثبت برند و برندسازی در لوازم خانگی و مخصوصا ثبت برند اجاق گاز هود و سینک است که تا به امروز دهها برند در این زمینه ثبت نموده است. اگر تولید کننده یا فروشنده هود اجاق گاز سینک هستید تعلل نکنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید و استارت کار خود را انجام دهید.

ثبت برند لوازم خانگی، ثبت برند هود ، ثبت برند سینک ، ثبت برند اجاق گاز ، ثبت علامت تجاری ، ثبت طرح صنعتی ، ثبت برند ، مراحل ثبت برند ، ثبت شرکت ، هزینه ثبت شرکت ، هزینه ثبت برند

 

شماره های تماس با مجموعه حقوقی و ثبتی

09129401483--09129401481


برای استفاده از خدمات کلیک کنید!

ثبت شرکت

ثبت شرکت در تهران

ثبت برند در تهران

ثبت برند

ثبت شرکت در کرج

هزینه ثبت شرکت

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.